Jídelníček #1

3. prosince 2014 v 20:00 | Nela Tea |  Food
Pokuď chcete hubnout zdravám stylem, musíte taky jíst zdrave protože nestačí jen cvičit, k tomu zdravá strava je základ hubnutí. Proto jsem si pro vás jako dnešní článek připravila vzorkový jídelníčekaby jste aspoň trochu měli představu, co jíst. Snad vám aspoň trochu pomůžu. Jíst by se mělo 5x denne, pokuď přibírate tak i 6x denne, a to například 2 večeře, takže teď už si přečtete jídelníček.

Nikdy by se neměla vynechávat snídaně, je to jedno z hlavních jídel dne!
-bíly jogurt s ovesnými vločkami a ovocem
-ovesná kaše
-celozrnné pečivo s tuňákem
-musli s mlékem,jogurtem a ovoce+ neslazený čáj

Svačiny jsou dvě dopolední a odpolední, v odpolední svačince třeba v 10:30 jsi dejte ovoce, které k večeru už není moc vhodné
-ovoce, cokoliv (pomeranč, jablko,kiwi,mandarinku..) nebo třeba ovocný jogurt

Obědy hodně lidi jí normalní, ve školních jidelnách atd ,pokuď obědy chceš jíst normalní i přesto se vyhýbej smaženému např. hranolky a smažák a fastfoodu jako McDonald a KFC
-rýže,brambory,kuřecí a krutí maso, rybí maso,zelenina,luštěniny

Na odpolední svačinu si dej už spíše zeleninu než ovoce, tahle svačinka se blíži už k večeru
-zelenina, nebo salát taky i knackebroty se šunkou, sýrem do 30ti %

Večeře můžou být i dvě pokuď třeba přibíraš
-vejce se zeleninou ,zeleninový salát, celozrnné nebo žitné pečivo se šunkou,sýrem nebo tuňákem
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Chloé Chloé | Web | 5. prosince 2014 v 19:56 | Reagovat

Už som si ťa prepísala:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama