Fitnessland u čaje #1

14. prosince 2014 v 14:04 | Nela Tea |  Fitnessland u čaje
Abych vám upřesnila tuhle rubriku s názvem Fitnessland u čaje, tak ve zkratce (pokusím se) vám napíšu o co pujde :) nevim proč jsem to pojmenovala zorvna takhle ,možna že blog je zameřen hlavne na fitness a já miluju čaje tak proto, ale do téhle rubriky budou patřit články jako kdybych psala deník, moje zážitky které nenutím nikoho číst, ale samozřejme budu jen ráda. Asi bych mohla začít tým že před chvíli jsem přijela z hor, kde bylo plno skvěleho jídla a dokážu říct že i zdravého, až na ty šunky ale to si přeci nebudu vymyšlet, bylo tam krásně. Měla jsem tam plno pohybu, jako třeba hnedka první den 4km procházka, a potom bazén, užasné no ne? Na druhý den zase dvě hodiny bazénu❤. V sobotu (včera, 13.12.) jsem na oběd měla bezlepkové bramburky, děs a hruza, povídejte mi ale co mám dělat když jsme tam neměli obědy, aspoň něco jsem snědla, i když jsem byla plná z těch večeřích a i snínane z předešlého dne :-d první pohled na náš pokoj? fuu, děs. Jedna část budovy byla ,,retro,, starý nýbytek a takhle, já s taťkou jsme byli prvni pul hoďky pěkne naštvani, ale pak se nam to zalíbilo a ani se mi moc nechtělo jet domu, ale všude dobře doma nejlíp❤ Dnešní článek je dost krátky, ale aspoň něco ,snad jste si to přečetli❤
Nela Tea.
 

Jídelníček #1

3. prosince 2014 v 20:00 | Nela Tea |  Food
Pokuď chcete hubnout zdravám stylem, musíte taky jíst zdrave protože nestačí jen cvičit, k tomu zdravá strava je základ hubnutí. Proto jsem si pro vás jako dnešní článek připravila vzorkový jídelníčekaby jste aspoň trochu měli představu, co jíst. Snad vám aspoň trochu pomůžu. Jíst by se mělo 5x denne, pokuď přibírate tak i 6x denne, a to například 2 večeře, takže teď už si přečtete jídelníček.

Nikdy by se neměla vynechávat snídaně, je to jedno z hlavních jídel dne!
-bíly jogurt s ovesnými vločkami a ovocem
-ovesná kaše
-celozrnné pečivo s tuňákem
-musli s mlékem,jogurtem a ovoce+ neslazený čáj

Svačiny jsou dvě dopolední a odpolední, v odpolední svačince třeba v 10:30 jsi dejte ovoce, které k večeru už není moc vhodné
-ovoce, cokoliv (pomeranč, jablko,kiwi,mandarinku..) nebo třeba ovocný jogurt

Obědy hodně lidi jí normalní, ve školních jidelnách atd ,pokuď obědy chceš jíst normalní i přesto se vyhýbej smaženému např. hranolky a smažák a fastfoodu jako McDonald a KFC
-rýže,brambory,kuřecí a krutí maso, rybí maso,zelenina,luštěniny

Na odpolední svačinu si dej už spíše zeleninu než ovoce, tahle svačinka se blíži už k večeru
-zelenina, nebo salát taky i knackebroty se šunkou, sýrem do 30ti %

Večeře můžou být i dvě pokuď třeba přibíraš
-vejce se zeleninou ,zeleninový salát, celozrnné nebo žitné pečivo se šunkou,sýrem nebo tuňákem

WELCOME ON © FITNESSLAND !

3. prosince 2014 v 13:45 | Nela Tea |  News on blog
inspirováno © chloé

Jak začít? VÍTEJ NA BLOGU FITNESSLAND
Blog, jak už nádpis napovída je zameřen hlavně na fitness a stretching (gymnastika, protahováni..). Na blogu najdete inspiraci až po recepty a jídelníčky. Jelikož mám ruku v sadře a pěkne blbě se mi píše tak se nebudu rozepisovat a napíšu vám, jaké články budou patřit do jaké rubriky (rubriky v menu).

DIY | návody na cokoliv, na věci které se netykaj fitness i návody jak na šnůru,most..
Food | jídlo od nezdravého až po zdravé
Fitnessland u čaje | deník který je pojmenován ve zkratce FUČ, podělím se s váma o mé zážitky
News on blog | novinky na blogu
Motivational photos | motivační obrázky
Recipes | recepty

Doufám, že chápete o čem rubriky jsou po vysvětlení. Články nebudou pravidelne, články budou pouze když vám budu chtít napsat co se určity den stalo, co jsem třeba pokazila a co ne nebo nějaké jídelničky,recepty co me zrovna napadnou a ne jen ale o zdravé výživě. Každý den mě ale najdete na asku po kliknutí SEM kde všem ráda se svou ,,kolegyni,, -b poradím ve fitness i stretchingu.



Kam dál

Reklama